wtorek, 22 listopada 2016

7.) Wywoływane zdjęć - polecam Fotoprint.pl

Cześć wszystkim.

Dziś chcę powiedzieć coś o moim niedawnym, przełomowym odkryciu ;) . Wraz z narzeczonym szukaliśmy miejsca, gdzie wywołamy swoje zdjęcia i trafiliśmy na stronę Foto Print. Jest to kolorowa stronka, łatwa w obsłudze. Udało nam się zamówić wywołanie ponad 200 zdjęć, przesyłka szybko dotarła, a fotki... klasa po prostu. Wcześniej korzystaliśmy z usług innej firmy, ale jakość wywoływanych zdjęć... Masakra jednym słowem.
Polecam Wam Foto Print, ponieważ wywołują zdjęcia, nie zmieniając ich, dopytują, robią to konkretnie dobrze. Cena odbitki to jedyne 0,24 gr za sztukę, jak na tę jakość, to mało. Dodatkowo warto wiedzieć, że zdjęcia możemy odebrać w wielu miejscach w całej Polsce ;) .


P.S. Zamówiłam u nich również kalendarz z naszymi zdjęciami... Cudowny prezent na święta ;)


5 komentarzy:

  1. Wywoływanie zdjęć to ja ogarniam internetowo. Mam drukarnię taką jak https://drukarnia247.pl/ , która również wydrukuje mi wszystko, co będę potrzebował. Ostatnio drukowałem właśnie zdjęcia do reportażu, jaki musiałem oddać na studiach i wszystko odbyło się bez problemów. Dodali mi też mini gadżet reklamowy za połowę ceny. Żałuję, że nie mają placówki u nas w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług detektywistycznych.
    Detektywi Monika i Krzysztof - www.dowody-zdrady.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Prywatni Detektywi Grójec, Góra Kalwaria, Tarczyn Pracujemy na terenie woj. mazowieckiego i łódzkiego. Monika Kobieta Detektyw tel 535 440 037, Krzysztof Detektyw od 2006r tel 502 492 132

    OdpowiedzUsuń