wtorek, 27 grudnia 2016

9.) Za 10 groszy kupisz wszystko!

Jakiś czas temu przeglądałam z nudów strony www i trafiłam na serwis aukcyjny o 10 gr. Jest to jak wspomniałam portal aukcyjny, czyli licytujemy widoczne przedmioty i jeśli będziemy mieli najwyższą cenę w chwili zamknięcia aukcji, fant jest nasz.

Co prawda, rzadko się zdarza, że wylicytujemy cośkolwiek za 10 groszy. Niemniej jednak warto udzielać się na tej stronie, ponieważ zdarzają się (i to często) zakupy lodówek, pralek, telewizorów, konsol, smartfonów czy innych sprzętów za mniej niż 100 zł, czyli za bezcen. Warto wiedzieć, że licytowane rzeczy są nowe, a zdobywać je można za naprawdę mały ułamek ich wartości. Polecam Wam serdecznie zajrzeć.

www.o10groszy.pl

6 komentarzy:

  1. matko pamiętam że kiedyś próbowałam! haha ale mi nie wyszło nic wylicytować po taniości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Licytowanie jest fajne ale w razie poszukiwania Prywatnego Detektywa w Warszawie, polecam usługi Detektywa Krzysztof posiadającego licencję od 2006r - telefon 502 492 132

    OdpowiedzUsuń
  3. W Mińsku Mazowieckim polecani Detektywi to Monika i Krzysztof - tel 502 492 132

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebny Detektyw na terenie Grójca lub Góry Kalwarii ? Zapraszamy. Detektywi Monika i Krzysztof, tel 535 440 037, 502 492 132

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasi Detektywi działają także na terenie Piaseczna i okolic. Posiadamy doświadczenie od 2006r.
    Zapraszamy. Detektywi Monika i Krzysztof, tel 535 440 037, 502 492 132

    OdpowiedzUsuń
  6. A to ciekawy blog... Pozdrawiam! Pola

    OdpowiedzUsuń